Τελευταία νέα...
Αρχική ΗΠΕΙΡΟΣ ΥΠ.ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΥΓΕΙΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Είμαι περήφανη… Φέτος θα καμαρώσω και εγώ το παιδί μου στην πρώτη του παρέλαση!

Είμαι περήφανη… Φέτος θα καμαρώσω και εγώ το παιδί μου στην πρώτη του παρέλαση!Είμαι περήφανη… Φέτος θα καμαρώσω και εγώ το παιδί μου στην πρώτη του παρέλαση!

Μπορεί να λέτε για τα πρώτα Χριστούγεννα του παιδιού σας αλλά τι γίνεται με εμάς που έχουμε πιο μεγάλα παιδιά;


Έχουμε και εμείς πρώτα γεγονότα για να γιορτάσουμε φέτος! Φέτος πήγαμε σχολείο για πρώτη φορά και είμαστε περήφανοι. Φέτος θα κάνουμε την πρώτη μας παρέλαση και ανυπομονούμε να καμαρώσουμε τα παιδάκια μας με τις σημαίες τους και τις στολές τους.

Αν δείτε μια μαμά να βγάζει φωτογραφίες στην πρώτη σειρά και να χειροκροτεί μαζί με τον μπαμπά,  τον παππού και την γιαγιά πριν ακόμη ξεκινήσει η παρέλαση,να ξέρετε πως αυτή θα είμαι εγώ!

Ραντεβού λοιπόν στις 28 Οκτωβρίου να καμαρώσουμε τα παιδάκια μας να παρελαύνουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τελευταία Νέα